24 Aralık 2011 Cumartesi

TEV’den Burs Alacaklar Açıklandı

TEV Öğretim Yılı Yurt Dışı Yüksek Lisans (Master’s Degree) burs başvuruları başladı. Burslardan yararlanmak isteyen adayların, belirtilen tarihlere kadar gerekli belgeleri tamamlayarak TEV’e teslim etmesi gerekiyor.

TEV, yurt içinde Atatürk İlke ve Devrimlerine bağlı, başarılı fakat maddi desteğe ihtiyacı olan teknik ve endüstri meslek lisesi, üniversite, yüksek lisans (master) ve doktora öğrencilerine burslar vermektedir. Bursiyerler, kendi öğretim kurumlarının oluşturduğu, TEV’den de bir temsilcinin katıldığı burs komisyonları aracılığı ile seçilmektedir.

Kuruluş yılında TEV burslarından 119 öğrenci yararlanmışken, bu sayı günümüzde 182.886′ya ulaştı. Sadece 2011-2012 öğretim yılında 9.000 öğrenciye burs verilecek.

2011-2012 öğretim yılında Türk Eğitim Vakfından burs alacak öğrencilerin büyük bir bölümü belli. Ancak halen bazı öğretim kurumlarından seçim neticeleri ulaşmadığı için değerlendirmeler devam etmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder